søndag den 10. juni 2012

Lidt andet


Tiden herhjemme går lige for tiden med andet end
opførelsen af min drømmebutik ...




Min store søn flytter nemlig hjemmefra om 3 uger og
vi har travlt med at finde noget af alt det som man skal
bruge, når man flytter hjemmefra første gang ...
Puha ... der er godt nok meget man skal have anskaffet ...

Han er ikke så meget for loppefund ... Ærgeligt, for
jeg har jo som bekendt en masse skønne gamle ting ...




Derfor er "projekt butik" sat lidt på stand by - vi har dog 
her i weekenden fået kalket væggene, så der er ikke
langt igen ...

Rigtig dejlig ny uge til alle ...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei!
For noen skjønne bilder:)
Litt rart når barna flytter ut, husker det med min første også:)
Synd han ikke liker loppefunn, for der har du så mye herlig:)
Ha en koselig kveld

Klem Merete

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Der bliver tomt, når han sådan flytter ud.

Husker det med min den store, er du gal hvor jeg savnede ham...

Men nu har han fået et job, hvor han tit lige kan komme forbi og få frokosten sammen med sin moar... så nu er det rigtig hyggeligt.

Gruer over når den yngste på snart 15 år rykker teltpælene op, det bliver skrækkeligt:-))

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej Dorte..Det bliver spændende med din butik, du har ihvertfald vist utroligt mange " must-have" sager, bare jeg ikke boede så langt væk..Jeg kan godt huske, hvor mange ting, man skal anskaffe for at flytte hjemmefra, puha, første gang vi skulle handle rigtigt ind, det var en dyr fornøjelse, med alt fra krydderier til køkkenruller, og så aaalltt det andet..Pøj pøj med butik og flytning..Kh Camilla.

Janne sagde ...

Ja, det er nok masse å gjøre når man skal flytte... lykke til med det:))
Fine bilder du har tatt!:)

Klem:))

Rosa i huset i vitt sagde ...

Mycket att göra när barna flyttar hemifrån och sen blir det tomt innan man vänjer sig ...så var det för mig

Ha en bra dag
Kram Rosa

Iben sagde ...

Hvor lyder det spændende med din forretning på vej og super søde billeder :)

Mange hilsner

Iben

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...