torsdag den 7. juni 2012

Gevinst


For et stykke tid siden var jeg så heldig at vinde
en rigtig fin give-away hos http://susirydahl.blogspot.dk/ 
(INDRETNING MED FARVER)

Det var et gavekort til http://frkmage.dk/

Det var rigtig svært at vælge hvad man skulle
 have, da udvalget var rigtig stort og spændende ...

Valget faldt på dette skønne vægstativ i metal ...

Den skal hænge ude i min butik, men den kommer ikke 
til salg, da jeg skal bruge den til bånd o.l. ved min
kasse ...

Hermed vil jeg rigtig gerne sige tusind tak til søde
SUSI og frk. Mage ...





6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei!
Gratulere så mye med gaven:) den var kjempe fin:) sånn ønsker jeg meg også!
Ha en fortsatt god dag

Klem Merete

Lonni´s Verden sagde ...

Det er en rigtig fin vægstativ. Tillykke til dig
Kh Lonni.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er det bare super flot, sådan et ville jeg ønske jeg selv havde plads til.

Tillykke med det og tak for de søde ord.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Rosa i huset i vitt sagde ...

Grattis till dig
Så jättefint stativ
kram Rosa

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

har også lige fundet en ala denne blot gammel i belgien jeg er også glad for min. tror også den vil være fin med julepynt på..
tillykke med den

Janne sagde ...

Gratulerer! Stativet var nydelig!
Lykke til på hurtig giveawayen hos meg ikveld:)
Ha en fin fin helg!
Klem fra Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...