fredag den 25. maj 2012

Total afslapning


Det gode vejr, som lige nu er over Danmark, indbyder til total
afslapning ...

Selvom jeg stadig har masser af projekter både ude og inde,
tager jeg mig den luksus engang imellem at slappe af på
 terrassen i min liggestol ... Direkte i solen ... LOVE IT !!!




De sidste par dage er gået med at blive færdig i drivhuset ...
Tomater plantet - TJEK 
Chilier plantet - TJEK
Krydderurter plantet - TJEK
Hyggekrog lavet - TJEK
2 hylder sat op - TJEK
og meget meget mere ...








Masser af lækre krydderurter



Citrontimian


Det er første gang jeg har lavet en hyggekrog i drivhuset - og
jeg fortryder det ikke et sekund ...
Selvom det lige nu er for varmt at sidde derude, så ved jeg at
jeg nok skal få det benyttet alligevel ...

I drivhuset har jeg også en masse små lavendelplanter jeg såede
sidste år (frøene købte jeg hos Camilla Plum) ...
Det er meningen de skal bruges i min butik, når de bliver 
lidt større ... 




Apropos butikken - det bliver desværre ikke her i maj den
åbner, men snarest derefter ...
Jeg troede jeg havde styr på hvor lang tid det tog at 
ordne de sidste restaureringer, men manden min, var ikke
helt enig ... Det går ikke helt så stærkt som jeg troede .. ØV ØV




Solskinsknus Dorthe

3 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Dejligt med en slapper i liggestolen og dejligt at nå en masse :-)

helle sagde ...

Skal du lave butik derhjemme Dorthe? - ja, så må jeg jo bare starte cyklen og kæmpe mig op ad de f..king jyske bakker igen!

Nyd pinsen i drivhuset, hvis det er til at holde ud derinde for varme!

Kram Helle

Bjørkli Søndre sagde ...

Herlig!! Et syn for øyet og en fantastisk duft det blir hos deg utover sommeren.

Ønsker deg en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...