tirsdag den 1. maj 2012

Gevinst

Syntes lige jeg vil vise jer min nye kogebog ...

Jeg har vundet den i en give-away hos http://vintage-blog.dk


Bogen hedder: De bedste opskrifter og er skrevet af
Jeanne d´Arc Living ...

Bogen er sprængfyldt med de lækreste opskrifter og jeg
er ret sikker på, at det bliver min yndlings kogebog ...





Opskrifterne i bogen er et samlet værk over de bedste fra
JDL magasinerne for de første 3 år ...


Jeg kan helt klart anbefale denne skønne bog, så hvis du
endnu ikke har købt den, så kan jeg kun opfordre dig til at
få den anskaffet ...

Tak til Tina fra Vintage-Kompagniet ...

Nyd resten af dagen - her hos mig står den på strålende
solskinsvejr ...

4 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sagde ...

Grattis till vinsten
Och ha en härlig dag.
Tack för alla goa hälsningar hos mig.

Kram Rosa

Anonym sagde ...

Hei!
Gratulere så mye med boken:) ja, den er helt skjønn:) Selger den i min butikk og den kan anbefales på det sterkeste:)
Ha en strålende 1 Mai

Klem Merete

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Den er så fin, den måtte jeg også eje.

Kig lige forbi min blog, der er noget til dig.

Knus Susi

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Ej DORTHE var det dig der var den heldige tillykke...jeg må også hellere få den købt men har snart ikke plads til flere koge bøger herhjemme...
Klem fra Tine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...