mandag den 7. maj 2012

Flere skatte


Nu er det igen blevet tid til at vise jer nogle af de skønne
loppefund jeg har købt for nylig ...










I lørdags var jeg til bagagerumsmarked i Viborg, hvor denne
skønne gamle kuffert kom med hjem ... Med i handlen fik
jeg også en sjov historie om, hvor kufferten havde rejst henne ...





Emaljeting er et MUST og skal bare med mig hjem ...










Hvis bare disse skønne gl. tasker kunne tale ...
Gad godt at høre deres "historie" ...




Sidst men ikke mindst fandt jeg disse gamle bogtrykker-
bogstaver og det gl. røde penalhus ..



Fortsat god mandag ...

TAK FORDI DU KIKKEDE MED ...

6 kommentarer:

Bjørkli Søndre sagde ...

For noen flotte loppefunn! Litt av noen skatter dette!

Headeren din er blitt så vårlig og alldeles nydelig! Rosa blomster er min favoritt!

Ønsker deg en strålende ny uke!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Sikke nogen fine fund..
Det var så ærgerligt jeg ikke kunne være to steder på engang...

Men det kan være vi ses næste gang.

Tillykke med de fine ting.

Knus Susi

Anonym sagde ...

Hei!

For noen herlige loppe funn:) likte veldig godt den blå kanne, bokstavene(leter etter sånn selv også) og de kurver.
Ha en god kveld

Klem merete

Rosa i huset i vitt sagde ...

Vilka fina fynd ..gillar särskilt korgen och burken ..men allt är fint

Kram Rosa

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej..Sikke nogle super lækre ting & sager..Det må være et spændende loppemarked ,I har "derovre"...Synes ofte vores loppemarkeder mest er legetøj , tøj og elektronik ;) ,og det er altså ikke liiige det, jeg står og mangler...God aften, kh Camilla.

Litt Slitt & Litt Hvitt sagde ...

Så masse fine loppefunn! :) Jeg er også veldig glad i emalje, den blå kannen var nydelig :)

Så koselig at du ville være med på min Giveaway :) Og velkommen til meg :) Håper du vil trives :)

Var så koselig her inne hos deg, så jeg legger meg til som følger og gleder meg til å titte innom hos deg igjen :)

Ha en fin dag og kos deg :)
Klem og kos Lisa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...