tirsdag den 24. april 2012

At være LOST


Jeg kan desværre ikke vise jer nogle billeder af mine
nyeste fund (manden har kameraet med på fisketur til
Bornholm), så I må nøjes med lidt flere billeder fra min
stand på stumpemarkedet i marts ...




               
              


   



Jeg har dog sikret mig nogle billeder, inden han tog afsted, 
til et indlæg senere i denne uge ...

HVOR ER MAN DOG LOST UDEN ET KAMERA !!!

Det er lige før at man er ligeså afhængig af kameraet som
af internettet !!!

Kram Dorthe

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sagde ...

Så mycket fint jag ser.
Ha en bra dag
Kram Rosa

Anonym sagde ...

Hei!
Så utrolig mye flott som vanlige:)
Blir spennende å se de andre bilder når kamera kommer hjem igjen:)
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

helle sagde ...

Ja det er rigtigt irriterende at stå og mangle når man liiige ser et godt motiv!

Fine ting på standen!

Kram Helle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...