lørdag den 14. april 2012

Dronningen kommer


Jeg har nu ryddet alle mine vindueskarme så de
er klar til at dronningen kommer ...
DRONNINGEN på besøg i Vestjylland - tja - det 
vidste I nok ikke ...




Ja, hvad har det med hinanden at gøre ... Mon
hun er blevet skør, tænker I nok ...

Forklaring følger her:

Med DRONNINGEN mener jeg selvfølgelig den
smukkeste blomst af alle:
Pelargonien - DRONNING INGRID




Den er så unik, at jeg hvert år køber den til
alle mine vindueskarme ... Syntes den er så
romantisk, at den fortjener den bedste plads
i solen ...




Jeg har fået inspirationen fra min ferier i
Sverige, hvor jeg har set rigtig mange svenske 
hjem, der har den stående i vinduet og det ser 
bare så smukt ud ...

I Sverige hedder den noget andet, men tror 
måske de er næsten identiske ...

Ha´ en fortsat rigtig dejlig dag ...

Kram Dorthe

5 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sagde ...

Den är jättevacker.
Ha en bra Lördag
Kram Rosa

salige lavendel sagde ...

Ja, den er riktig smuk!!

Guldloks moster sagde ...

Jeg elsker også bare Dr. Ingrid Pelargonien den er bare så smuk, hvert år skal en af mine store aflange krukker fyldes med denne smukke og romantiske blomst, men jeg må vist vente lidt endnu for at være sikker på nattefrosten er ovre.

Forresten så tusinde tak for din fødselsdagshilsen.

Knus og kram Lotte

Anonym sagde ...

Hei!

Nå fant jeg deg:) så utrolig herlig blogg du har:) dette elsker jeg og legger deg til hos meg:)
Nydelig blomst:)
Også har du så utrolig mye flotte loppe funn:) selger du noen av de også?
Sånne herlige loppis finner vi ikke i Norge, skjønner at jeg må prøve en gang å komme meg til Danmark og Sverige på loppis:)

Her kan jeg sitte i evigheter å se,likte dette veldig godt:)
Godt du fant meg, så jeg fikk denne flotte blogg adr:)

Fortsatt god dag!

Klem Merete

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Hej DORTHE ,
Hvis du en dag er på planteskolen her i foråret så prøv at kigge efter prins Nikolaj pelagonie. Den er endnu mere sart lyserød.
Smuk smuk.....
Klem Tine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...