mandag den 19. marts 2012

Bliver helt svedt ...

Puha .... Jeg bliver helt svedt ved tanken om alle de fine blogs, hvor jeg
har lagt mig som fast følger ... Det er rigtig mange opdateringer og jeg
vil så gerne læse dem alle, men det er meget tidskrævende, så jeg må 
indrømme, at jeg ikke altid når dem alle ... Så er det jo godt, at 
alle ikke skriver hver dag ... SMILER ...


Det er efterhånden blevet til ca. 150 stk. på bare 3 mdr. Årsagen hertil er, at
jeg elsker at surfe rundt og se hvem de andre blogvenner følger ... og så bliver
man bare så nemt fristet af alle jeres fine blogs, derude i blogland ...


Det er så SVÆRT at vælge, fordi der findes så mange smukke ... Jeg er nok
blevet lidt mere kritisk hen ad vejen, (ellers havde min liste nok løbet sig
op over 500,  hi hi), men stadigvæk, det er svært, når man gerne
vil have rigtig meget inspiration til indretning o.s.v.


Det jeg ligger mest mærke til, er billederne ... De skal være ????
Ved det faktisk ikke, men det er som regel dem der afgør, om
jeg syntes det er en blog jeg vil følge ...


Hvad med jer ????
Får I fulgt med i alle blogopdateringerne ???

Ha´ en fortsat rigtig dejlig mandag ...

5 kommentarer:

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej ...Jeg kan sagtens følge dine tanker..Inden jeg selv startede bloggen havde jeg en mega lang liste føjet som favoritter på computeren,der læste jeg hver dag dem,jeg lige kunne nå, og som jeg vidste gav inspiration..Efter min egen blog ( og jeg lægger vist indlæg ind hver dag ;) )når jeg heller ikke at se alle igennem..Det der fanger mig på en blog, er inspirerende billeder, taget med et kamera som gør dem skarpe og med dejlige farver ;)Førhen gik jeg ikke så meget op i det, bloggeren skrev, men jeg kan faktisk efterhånden rigtig godt li `, når der er en sjov, hyggelig eller hverdagsagtig historie med ;) god mandag til dig og dine..Kh Camilla ( som just har vundet sin første give-away, jubiii)

Rosa i huset i vitt sagde ...

Man hinner inte alltid med att skriva ,,men försöker så gott jag kan. Du har så mycket fint

Ha en bra kväll
Kram Rosa

Rosa i huset i vitt sagde ...

Man hinner inte alltid med att skriva ,,men försöker så gott jag kan. Du har så mycket fint

Ha en bra kväll
Kram Rosa

Marianne Dragon Waagan sagde ...

Heisann:)
Kjenner meg godt igjen i din beskrivelse her. Får så alt for lite tid til å lese alle blogginnlegg, det er en skam at jeg ikke rekker over alle. Som du sier, man vil jo gjerne få leste alle de flotte blogginnleggene. Når jeg legger til blogger i blogglisten ser jeg selvsagt på bildene, men også på selve innleggene om der er noe som fanger min interesse... slik som din smuke blogg:)

Ønsker deg en glad ny uke, med nye muligheter:)
Klem Marianne

Butik Älva sagde ...

Jag håller med! Det är ett heltidsjobb nästintill - att hinna läsa alla bloggar man skulle vilja!

Min blogglista är något mer blygsam...150 bloggar...phu! Jag blir matt bara jag hör det! ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...