lørdag den 18. februar 2012

QXL

I min evige jagt på loppefund hænder det, at jeg på
auktionssiden QXL finder nogle utrolig smukke ting ....


Det gjorde sig også gældende for et par uger siden,
da jeg blev den heldige vinder af denne smukke
gennemsigtige chiffon ...


På flasken står der Schweppes ...

Jeg faldt også over denne smukke creme-
farvede skammel ...


Den er skøn patineret ...

Sidst, men ikke mindst, købte jeg også 2 gamle
"fade" med metalkanter ... Der er godt nok
en lille revne i den ene, men pyt, det er det
jeg kalder patina ...


Tingene har jeg købt af en meget sød bekendt, hvis
auktioner jeg holder øje med på QXL ...
Jeg har købt rigtig meget af hende og så bor hun
ikke så langt herfra, så jeg sparer fragten ...


Kan I nu have en fortsat rigtig god weekend ...


3 kommentarer:

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Fine ting, det er bare med at ha øjnene med sig overalt ;) god weekend , kh Camilla

Anonym sagde ...

Ååå så lekre ting du har funnet.
Ha en flott dag.
Klem fra Mette.

Anno 1924 sagde ...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen!:) Liker godt sifon flasken:) Har noen av de selv:)) Ha en flott uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...