lørdag den 4. februar 2012

Hæklet taske

Hæklede tasker er bare noget af det fineste der findes ...
Jeg var så heldig at finde en af slagsen da jeg var på
loppejagt forleden dag ...


Denne taske er vist bare til pynt, da der ikke rigtig
er nogen lukke mekanisme og stroppen er
meget kort ...


Der er et eller andet over de hæklede firkanter som
man ikke kan få nok af ...
Tror måske det hænger sammen med nostalgien ...
Kan huske dem fra min barndom !!!


Ville bare ønske, at jeg selv kunne hækle dem ...
Måske man skullle prøve ... Tja ...


Foeret i tasken ... Ganske gennemført ...

Denne taske vil, som alle de andre loppefund jeg tager
billeder af, komme til salg i min butik ...
Så hvis der er noget der har interesse, er du
velkommen til at skrive til mig ...

Fortsat god dag derude, selvom det er
slædehunde koldt ...

Vinterkram fra Dorthe



1 kommentar:

Marianne Dragon Waagan sagde ...

Aj, så herlige vesker. Liker veldig godt den heklede:)

Må du ha en flott søndag:)
Klem Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...