onsdag den 1. februar 2012

Flere fund

Hver eneste gang jeg er ude og finde genbrugsguld,
kikker jeg altid efter gamle salmebøger og
bibeler ...
Jeg kan simpelthen ikke få nok af disse skønne bøger ...


Skøn gammel PSALMEBOG og det yndigste
hæklet kors ...



Gammelt fad, skøn gammel mælkekanden, hæklerier og
en dims fra Hjertegarn, jeg ikke ved hvad er til ...



Fin cremefarvet kaffekande, flødekande og
sukkerskål ...


Hvide lysestager og opsatser i presseglas ...
Syntes de er så smukke, samtidig med at de er nemme
at få fat i, da de står alle steder ... Jeg forstår ikke,
at der ikke er mere rift om dem, men så har
jeg jo nemmere ved at finde dem ...

Kram fra Dorthe


2 kommentarer:

Janne sagde ...

For en herlig blogg jeg kom over her, fantastisk! Og jeg som eeelsker loppis og gamle skatter, herlig!:))

Gamle bibler er jeg også glad i, har flere...Men, favoritten er selvfølgelig mormors og bestefars` bibel...:))
For en nydelig kjole under her, gleder meg til å følge deg videre, samt butikken din, lykke til!:))

Klem Janne:)

Bournonville sagde ...

De er vildt skønne de glas, der er også bunker af dem i genbrugsbutikkerne ved mig, jeg står tit og overvejer at købe et par stykker, de er jo som du selv siger fine.
næste gang køber jeg altså et par stykker,.

tak for kigget på din fine blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...