mandag den 9. januar 2012

Hyggetid ...

Som tidligere omtalt, har jeg nu fået taget nogle billeder af de smukke blonder jeg købte i sidste uge ...


De er simpelthen så smukke ... Jeg ved dog endnu ikke, hvad de skal bruges til, men de er jo også smukke bare at have som dekoration i et gammelt glas eller lign. ...


Resten af aftenen vil jeg bruge i samarbejde med min gode ven: JEAN DARC LIVING magasinet ...

Det er det sidste nye der lige er udkommet, så det kommer til at tage et par timer inden jeg igen er tilstede ...

Der er kun 2 ord der kan beskrive dette skønne magasin: FORTRYLLENDE OG SKØNT !!!




Fortsat god aften til jer alle ...

Kram fra Dorthe



1 kommentar:

Frøken Anker sagde ...

Det nye nummer af JDL er et af de bedre. Og jeg skal hilse fra min datter, at opskrifterne ikke er så dårlige :-)
God aften

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...